Wiele osób piszę do mnie w sprawie pomocy z napisaniu pracy magisterskiej na temat ambient media lub/ i guerilla marketingu lub pozyskaniu literatury.
Moi drodzy oczywiście odpowiem na każdego maila, ale dla spokoju ducha przedstawiam ponizej lika artykułów, fragmentów ksiązek jakie wpadły mi ostatnio w ręce:
1) Nie tylko wielka piątka, czyli ambient media i marketing szeptany jako alternatywne formy komunikacji
Reklama i PR na rozdrożu?, red. Henryk Mruk, Poznań 2008, ss. 51-61
2) Ambient media narzędziem reklamy alternatywnej - http://altereklama.wordpress.com/2009/12/26/ambient-media-narzedziem-reklamy-alternatywnej/
3) Categorization of ambient media projects on their business models, innovativeness, and characteristics—evaluation of Nokia Ubimedia MindTrek Award Projects of 2010; Artur Lugmayr & Yaning Zou & Bjoern Stockleben &Kirsi Lindfors & Cai Melakoski
w poprzednich postach podawałam pełna literature jaka sama wykorzystwałam do napisania własnej pracy magisterskiej.
Proponuję tez bacznie sledzić Marketing przy Kawie oraz Media&Marketing.