środa, 4 sierpnia 2010

Motywacje...

Witam Wszystkich,


od dawna fascynuje mnie marketing, a w szczególności marketing partyzancki. Swoje zainteresowania skupiłam 4 lata temu na reklamie Ambient Media i Guerilla Marketing, które w prawdzie nie posiadają swoich jednoznacznych definicji, ale coraz częściej pojawia się w naszym otoczeniu.

Z biegiem lat podczas tzw. ‘Googlowania’ natrafiałam na różne, ciekawe, pomysłowe, proste w swojej istocie, a zarazem genialne reklamy. Również znajomi nieraz podesłali mi ciekawy link. Próbowałam gromadzić te informacje, jednak nie przyniosło to skutku, gdyż w rzeczywistości rzadko do nich zaglądam, a strony na których znajdowały się reklamy już nie działały, dlatego też zdecydowałam się na zebranie ciekawych przykładów i stworzeniu swoistej platformy, źródła wiedzy o Ambient Media i Guerilla Marketingu, a także źródła inspiracji dla kreujących kampanie reklamowe.

W kolejnych wpisach chciałabym przedstawić definicje pojęć stworzone przeze mnie oraz skupić się na problemie oceny skuteczności ww. narzędzi.



Zachęcam wszystkich do podsyłania ciekawostek na adres e-mail: agata_kitowska@wp.pl. Obiecuje, że wszystkie wartościowe przykłady zostaną umieszczone na blogu.

Pozdrawiam Serdecznie

AK