czwartek, 2 lutego 2012

Książki na temat Guerilla marketingu oraz Ambient Media

Dziś z innej beczki, poniżej przedstawiam kilka intersujących książek o tematyce Ambient Media i Guerilla Marketing:
1)Ambient Media and Beyond; Autor: Artur Lugmayr;
Opis: Książka łączy w sobie najnowsze trendy w dziedzinie multimediów i ich wykorzystanie na rzecz nowoczesnej komunikacji. Ambient media jest pokazany jako część sztuki i technologii interaktywnych. Książka łączy poglądy otoczenia z trzech perspektyw:  twórcy, inżynierów i odbiorców. Książka jest zorientowana na przyszłość i integruje wiele nowych wizjonerskich pomysłów wokół powstawania inteligentnego otoczenia.
 
2)Guerrilla Marketing, 4th edition: Easy and Inexpensive Strategies for Making Big Profits from Your Small Business; Autor: Jay Conrad Levinson
Opis: Twórca Guerrilla Marketingu - Jay Levinson  po raz pierwszy w 1983 roku opublikował książkę na ten temat, która zrewolucjonizowała strategie marketingowe średnich i małych firm. Na podstawie setek pomysłów, które naprawdę działają, w filozofii Levinsona zrodził się nowy sposób uczenia się o udział w rynku i ich pozyskiwaniu. W tym całkowicie zaktualizowanym i rozszerzonym wydaniu czwartym, Levinson oferuje nowy arsenał broni dla małych firm, w tym:
* Strategia marketingu w Internecie (wyjaśniając dokładnie, kiedy i jak go używać)
* Porady dotyczące korzystania z nowych technologii, takich jak podcasting i marketing zautomatyzowany
* Programy do kierowania perspektywami i kultywowania trendów efektywnych
* Lekcje zarządzanie w dobie telepracy i pracowników niezależnych
Marketing Guerrilla Biblią marketingu, którą każdy właściciel małej firmy powinni mieć na półce.
 
 
Serdecznie zachęcam do zapoznania się z powyższymi pozycjami.